Monday, March 28, 2011

Ari ni aku migraine truk…ase cm nk pch kepala…huhu cuaca skrg ni panas sangat…balik je keje aku pg mkn dgn mak….makan key tiaw kungfu….huhu cedap2…thanks mak coz banje saya…muah muah lebiu mak sgt2…conok sgt dapat pg mamam dgn mak...macam2 orang citer kat mak...sian mak kena dengar pok pek pok pek orang...tetapi menjelang selepas isyak aku ase cam nk blackout…kepala still sakit lagi…pe lagi terus tido la…sampai la terbangun pada pukul 2.30 pagi…mata tido la balik…sok nk keje…dudududu (penat da dodoi mata ni,degil sungguh cam tuan bijik mata niyh….hahaha) agaknye nk mak dodoikan tyme masa kecik dlu kowt…mak kata:suraya wake up la…kamoo da besar ye…bukan anak kecik mak agy…tp mak antara adik beradik orang still kecik agy hehe (hahha nak je aku ni menjawab ye) mak….nk tdo peluk mak…hahaha ngada2 sudey eyh suraya…thanks mak coz slalu layan perangai orang yang macam2 niyh n sabar je tgk kerenah orang huhuhu I LOVE MY MOTHER!!LUV U KETAT2 MUUUUUAAAHHHHH

tyme kurus...nk badan cmni hehe tp xley mak msk sedap sgt

alif n me

Mak n Ayah....i luv both of u

teha n mak
my mom n me in purple
ps/ knpe mak ttp mata niyh malu eyh




No comments:

Post a Comment