Sunday, April 3, 2011

31 march and 1 april...shalalala

Ari khamis peh balik dari pejabat trus merembat ke Seri Iskandar...huhu xsabar nk jmpe exhousemates saya,fayah n  matuya....sesampai sana mcam2 kytorg pok pek pok pek sampai ase lapar...then pg makan..order2 la mkan...then pok pek pok pek lagi gelak2 gegar DELI PLANET...aku mkn neck char key tiaw,fayah mkn mee kungfu,matuya mkn key tiaw kungfu....doiorg ley wat wat lawak sal char key tiaw yg aku makan....huhu smmpaila tetibe aku mendapati aku terkena seseme(xtaw puncanye ape....tp die kata mybe neck char key tiaw 2)huhu xkan la...then wat keje gler lg pg amik atik kt majung kul 2 pagi....ngantuk2...kruh2 tido

1 april: lega ati da dapat anta report n log book kt lecturer...last minute anta before die nk balik dr pejabat coz nk siap2 pg semayang jumaat...fuuuhhhh lega...then aku balik umah lepak2 agy...sambil plan nk meranjau si matuya dgn sepris besday party beliau...huhu









:) akhirnya berjaya bg sepris kt matuya...die ley xsgka awal gler kytorg sambut besday die...hahaha

No comments:

Post a Comment